Wsparcie posprzedażowe

Wsparcie posprzedażowe

Od początku do samego końca

Gdy kupują Państwo nieruchomość w Polsce, większość spraw urzędowych zwykle zmuszeni są Państwo załatwiać na własną rękę. Często czekające Was formalności wprowadzają niepokój, a wiążące się z nimi okresy oczekiwania wywołują zakłopotanie i burzą pewność, że na pewno wszystko zostało załatwione zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi. Gdy okres oczekiwania w końcu mija i gdy nareszcie można wprowadzić się do nowego domu lub mieszkania, czeka Państwa następny problem – odnalezienie się w nowym, często w ogóle nieznanym otoczeniu.

W MASA International zakup posiadłości jest dopiero początkiem naszej znajomości i satysfakcjonującej współpracy.

Osobom nabywającym dom, oferujemy pomoc zawsze i wszędzie. Standardem jest świadczenie przez nas profesjonalnych usług również w kilka miesięcy po finalizacji transakcji.

Czego mogą Państwo od nas oczekiwać?

Twój osobisty asystent

Każdemu Klientowi przydzielamy osobistego asystenta, który mówi po polsku, dlatego też bariera językowa nie stanowi żadnego problemu.

Od momentu rozpoczęcia procesu kupna nieruchomości, Państwa osobisty asystent zawsze będzie pod ręką, będzie służył Wam pomocą w każdym napotkanym problemie, odpowie na Państwa pytania, sprawi że cały proces zakupu przejdzie gładko i sprawnie, zapewniając asystę przy takich dziedzinach, jak:

  • pomoc w założeniu hiszpańskiego konta bankowego lub ubieganiu się o lokalny kredyt bankowy,
  • w przypadku zakupu posiadłości, która jest jeszcze w fazie budowy, współpracę z deweloperami w trakcie procesu budowy i wykończenia nieruchomości,
  • ciągłą aktualizację internetowego dziennika postępów, do którego mają Państwo dostęp ze swojego domowego komputera, dzięki czemu zawsze mogą być Państwo na bieżąco, śledząc historię kupna Waszej posiadłości,
  • dostarczenie informacji o możliwościach wynajmu Państwa nieruchomości, dzięki czemu szybciej zauważyć można realne zyski płynące ze swojej inwestycji.

Państwa osobisty asystent pomoże Wam również w najdrobniejszym szczególe przeprowadzki:

  • zapewni pomoc w uzyskaniu ubezpieczenia, założeniu mediów, zakupie mebli, wyborze szkoły dla dzieci itp.
  • pomoże w zaaranżowaniu wynajmu samochodu lub rezerwacji hotelu na czas przeprowadzki,
  • będzie w pełni do Państwa dyspozycji w dniu przeprowadzki,
  • służy pomocą w jakimkolwiek problemie, który wyniknie w dniu Państwa przeprowadzki.

Na MASA możesz polegać od samego początku aż do samego końca!

W momencie, kiedy ostatecznie umacniają się Państwo w przekonaniu, że podjęta przez Was decyzja o rozpoczęciu nowego etapu życia i zakupie nieruchomości w Hiszpanii była słuszna, chcą Państwo dowiedzieć się jak najwięcej o wybranym obiekcie. Jeśli dokonują Państwo zakupu z nami, nigdy nie doświadczą Państwo uczucia porzucenia na pastwę losu. Nasza praca nie kończy się za progiem działu sprzedaży. Przeciwnie – dopiero na tym właśnie etapie nasze 30-letnie doświadczenie w pracy i znajomość tutejszej specyfiki zaczyna odgrywać szczególnie ważną rolę.

Do Państwa dyspozycji zostanie przydzielony osobisty asystent, który dołoży wszelkich starań, aby Państwa przeprowadzka do Hiszpanii ze złożonego zadania przekształciła się w pełną satysfakcję dobrze dokonanego wyboru. Oto, jaką pomoc Państwu gwarantujemy:

  • Stały kontakt z inwestorem. W rozdziale „Dla właścicieli nieruchomości” mogą Państwo śledzić proces budowy Waszego domu.
  • Organizacja hipoteki.
  • Otwarcie rachunku w banku.
  • Wybór mebli i wyposażenia gospodarczego. Nasza kompania posiada umowy z rozmaitymi salonami meblowymi, wśród których znajduje się „ Roche Bobois”. „ Roche Bobois” to przedsiębiorstwo, które zajmuje przodowe miejsce na rynku międzynarodowym, oferując ekskluzywne usługi z zakresu projektowania wnętrz, jak również unikalne meble na zamówienie, z dostawą do domu.
  • Założenie polisy ubezpieczeniowej na nieruchomość.
  • Przyłączenie nieruchomości do systemów komunalnych: rurociągu wodnego, elektryczności.
  • Eliminacja drobnych budowlanych niedociągnięć.
  • Prawne przeprowadzenie transakcji. Kancelaria Prawna „ Abako Asesores” zajmuje się kwestiami fiskalnymi, pomocą prawną, sporządzaniem aktów notarialnych dotyczących przekazania praw do majątku, rozliczeniem podatków, związanych z zarządzaniem nieruchomością, sporządzaniem testamentu, itp.
  • Wynajem samochodu ze zniżką.
  • Zarezerwowanie hotelu na okres pobytu.
  • Pomoc w wypełnianiu formalności, związanych z zakupem.
  • Organizacja podpisania umowy kupna – sprzedaży u notariusza.